dimarts, 29 de novembre de 2016

LES CARTES DELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES DE VALÈNCIA

Avui hem rebut una sorpresa molt grata, han arribat les cartes dels nostres companys i companyes del CEIP La Font.
Abans de tenir-les a la mà hem comentat les parts que té una carta i aquelles coses que suposàvem que ens contarien en elles, de manera que hem agafat idees per fer la nostra resposta.
Quan les hem repartit ha sigut emocionant i molt intens. Ens ha encantat rebre-les, ha sigut com un regal!
Ara ens toca a nosaltres respondre-les! Quina aventura la correspondència escolar!

7 comentaris:

  1. És molt DIVERTIT poder coneixer a na Raquel,en Telmo,na Paula,n´Hector...

    ResponElimina
  2. Aquesta activitat m'esta resultant molt molt divertida ja tinc ganes de veure an na Jiahui ji:D

    ResponElimina
  3. !!!!!!Manuel¿¿¿¿¿¿¿1 de desembre de 2016 a les 14:38

    Esper coneixer la fixeta que em va fer la carta

    ResponElimina
  4. HO AS FET MOLT BEEEEEEEEEEEEEEEEÉ

    ResponElimina
  5. Aquesta activitat ha estat molt divertida,estic impacient per fer la carta!!!

    ResponElimina
  6. m'agradat la meva carta de na lucia

    ResponElimina
  7. AMANDA VAS TENIR MOLT BONA IDEA DE FER AQUESTA ACTIVITAT AUNQUE LA MEVA CARTA VA ARRIVAR MES TART PERO HA ESTAT MOLT BONA IDEA.
    GRACIES AMANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    TENC MOLTES GANES DE VEURE DE VE A NA ALEJANDRA.

    ResponElimina